BRANDING IN JE INTERIEUR

Opvallen in business, het is niet gemakkelijk meer. Veel sectoren zijn momenteel al zo verzadigd waardoor er een overaanbod aan ondernemingen bestaat. Zware concurrentie dus. In de fashion is dat niet anders. Daardoor is het zo belangrijk om er uit te springen. Wees anders dan alle anderen. Eén manier om er uit te springen is door interieur. Klanten moeten graag in jouw winkel komen. Zorg ervoor dat shoppen in jouw winkel een meerwaarde geeft tegenover online shoppen.

Door te spelen met kleuren en materialen creëer je een insta proof locatie. Dit wil zeggen dat jouw locatie mensen zal aantrekken en zal aanzetten om dit op instagram te posten. Hierdoor zal je online communicatie weer groeien  waardoor je zaak bekender zal worden. Hoe doe je dat nu juist? Wel hier enkele voorbeelden.

Zorg ervoor dat de buitenkant van je winkel er al aantrekkelijk uitziet. De buitenkant is de eerste indruk die klanten bij jou winkel gaan hebben. Door de buitenkant kiezen klanten of ze al dan niet gaan binnengaan in jouw winkel. Zorg er dus voor dat je klanten kan overtuigen voor ze je winkel zijn binnengegaan. Denk aan een mooie gevel, een mooie etalage, een mooi logo,…

 

It’s all in the details! Zorg voor kleine instagramwaardige plekjes in je interieur. Plak bijvoorbeeld een leuke sticker op je spiegel waardoor je leuke selfies kan nemen, zorg ervoor dat je accessoires ideaal geëtaleerd liggen om een flatlay te nemen of voorzie een instagram wall. Extra tip, zorg ervoor dat je logo ook voldoende aanwezig is, dit zorgt voor herkenning op social media.

 

Biedt jouw klanten iets te drinken aan. Geef ze een echt huiselijk gevoel en een persoonlijk advies. Hierdoor zullen klanten je winkel verlaten met een goed gevoel en gemakkelijker terugkomen.

Ok, we zeggen niet dat jij je opeens moet bijscholen tot de beste barista van je stad/dorp maar ook hier trek je best je branding door. Serveer je drankjes in een glas of tas dat volledig in je huisstijl blijft. Het moet een totaalbeleving worden. En voor degene die extra gemotiveerd zijn, laat ons zeker weten of je geprobeerd hebt om logo’s in je melkschuim te maken. Veel succes!

 

 

 

 

 

 

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *