Zoals jullie op ons afgelopen event wel hebben kunnen zien is MATUVU absoluut een fan van co branding. We werkten samen met o.a The Body Shop, L’Occitane, Hunkemöller, Budi Parlour en Gingerwald om deze dag nog onvergetelijker te maken. We houden er van om samen te werken met andere gemotiveerde bedrijven en zo ook ons eigen netwerk te vergroten. 

Hoe kan co branding nu voor jou interessant zijn? Wel, jammer genoeg kunnen we niet allemaal overal goed in zijn. En moeten we dit ook kunnen toegeven. Het voordeel is wel dat er sowieso iemand is die hier wel goed in is. Dus kan je samenwerken. Deel kennis en ervaringen en help elkaar. Heb jij als retailer een fashionshow? Je kan onmogelijk zelf het hele gebeuren organiseren, de modellen klaarmaken, make-up en haar verzorgen en daarbovenop nog eens de catering doen. Of heb je een event waar je graag nog wat randanimatie voorziet voor jouw gasten.  Er zijn professionals in al deze vakgebieden die je graag helpen.

Een gouden regel is altijd: geef voldoende waarde. Als je samenwerkt met een ander bedrijf creëer dan een win-win situatie. Zorg ervoor dat jullie hier beide voordeel uit halen. Een goede manier is ervoor zorgen dat je partners voldoende media waarde uit het event halen.

Zo was de samenwerking met Budi Parlour een win-win voor ons beide. Van Antwerpse all round beautyconcept waren we bij MATUVU al langer fan van. Het bedrijf biedt behandelingen aan aan zowel mannen als vrouwen van alle leeftijden. Ze spelen ideaal in op het drukke leven van alle boss ladies die graag hun vaste schoonheidsafspraken combineren met wat quality time met een vriend/vriendin of die gewoon voor de totaal beleving van me-time gaan. Van mani pedi’s tot kappers en barbers, gelaatsbehandelingen, make-up en zelfs semi-permanente behandelingen in hun Budi Parlour Clinique, hier kan je alles combineren. Want time is money! Bovendien zijn zij het eerste bedrijf in België met zo’n uitgebreid aanbod in beauty en een gezellige bar om iets te drinken. Ook in fashion merken we steeds vaker en vaker dat klanten hun interesse voor beauty enorm is verhoogd. En tijdens de pauze van ons event verzorgde ze de aanwezige van een prachtige make-up look en gaven ze advies over al hun behandelingen.  Ideaal voor een samenwerking toch? MATUVU sprak achteraf nog even met Laryn Budi, leading lady achter dit fantastische concept.

 

“Budi Parlour wil de Antwerpse beauty sector naar een hoger niveau tillen.”

Wie zijn jullie klanten? 

Ons cliënteel is echt heel divers. Mannen en vrouwen van alle leeftijden kunnen bij ons terecht voor een behandeling. We hebben een uitgebreid aanbod waar we iedereen mee willen verder helpen. Soms hebben we meiden van 18 jaar of jonger die graag hun eerste make-up advies willen inwinnen, dan weer een jonge werkende zakenvrouw die graag in één snelle stop al haar behandelingen wil laten doen op 1 locatie of mensen die in beauty net dat stapje verder zoeken. Veel van onze behandelingen worden enkel nog in het buitenland zoals Londen of New York gegeven. Budi Parlour wil de Antwerpse beautysector naar een hoger niveau tillen en net dat stapje verder gaan dan de gewone schoonheidsspecialiste zonder dat je echt al naar de plastische chirurg hoeft.  Bovendien is het ook super fijn voor bijvoorbeeld een moeder dochter of vriendinnen dagje.

 

Werken jullie ook samen met retailers voor bijvoorbeeld modeshows of in store events?

Ja hoor, events zijn echt upcoming, ook in de beauty wereld. Nu werken we met jullie, binnenkort werken we nog samen voor een voorstelling van de nieuwste Pinko collectie en ook op Antwerp fashion weekend zullen we aanwezig zijn voor make-up looks. Voor modeshows bij retailers kunnen we ook altijd de modellen van een spectaculaire make-up look voorzien of educationals geven tijdens een kleur- en stijladvies avond. Zo kunnen we onze make-up looks helemaal aanpassen aan de nieuwste items in jouw winkel en je klanten zo een totaal advies geven. Ideaal om een keertje samen te doen.

Welke trends zien jullie in beauty?

Beauty is niet langer een extraatje maar is ook in België een essential geworden. Make-up is enorm belangrijk geworden en wordt vaker en vaker gecombineerd met fashion. Zo zijn steeds meer consumenten er zich van bewust dat make-up bij je kleding moet passen en visa versa. Uiterlijke verzorging wordt trouwens zowel voor mannen als vrouwen belangrijker. En stilletjes aan zien we ook de trends uit het buitenland naar België komen. Klanten zijn ook steeds meer op de hoogte van wat er op de (internationale) markt is via social media en weten dus ook waarvoor ze naar de schoonheidsspecialist gaan. Daarom kiezen wij er ook voor om beauty op een medische manier aan te pakken. De producten die wij gebruiken zijn van het merk ZO health van dokter Zein Obagi, die zich specialiseerde in de medische aanpak van schoonheidsbehandelingen. Zo verlaagt nog maar eens de drempel om naar (semi-) permanente schoonheidsbehandelingen over te stappen.

 

Wil jij ook graag eens een keertje samenwerken met Budi Parlour voor jouw event? Contacteer hen via:

info@budiparlour.com

tel. 03 230 63 00

Lees volgende week deel twee en leer meer over de samenwerking met Gingerwald voor een gezonde energieboost op jouw event.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *