HOE LAAT JE ICONISCHE CONTENT DE SALES VOOR JOU DOEN?

In gelijk welke sector is sales niet meer hoe het vroeger was. Hoe ben je zelf als consument? Jij shopt ook niet meer zoals vroeger, laat staan zoals je mama of oma vroeger shopte. Zij gingen elke dag trouw naar de buurtwinkel. Maar wat als de andere buurtwinkels opeens ook bereikbaar werden. En zij andere producten/merken aanboden als jouw eigen buurtwinkel. Dan zouden je mama of oma ook wel eens ergens anders gekocht hebben, niet? Dit gebeurd er nu ook in retail. Alle deuren gaan letterlijk open. Of je nu ver van een winkel of dicht bij een winkel woont maakt eigenlijk niet meer uit. Dus hoe kan jij er nu voor zorgen dat je niet meer bekeken wordt als die buurtwinkel? 

you think big

you grow big

Change starts in the mind

Eén van mijn favoriete quotes is hier zeker van toepassing. Denk groot! Teken een cirkel op een papier en schrijf hier al jouw huidige klanten in. Teken daarrond een grotere cirkel en schrijf hier al je droomklanten in. De afstand tussen die cirkels is toch helemaal niet zo groot? Zo moeilijk is het helemaal niet meer om jouw droomklant te bereiken. Maar er is slechts één manier om die afstand te overbruggen: marketing. Wanneer het vroeger gemakkelijker was om jouw trouwe publiek te houden maar moeilijker om nieuwe klanten te vinden, zo is het nu omgekeerd. Door een duidelijk marketingplan met doelen en touchpoints kan je je groei nauwlettend in de gaten houden en bijsturen waar mogelijk. 

Dus wil jij ook jouw dromen verwezenlijken en jouw droomklanten aanspreken? Laat dan marketing en content de sales voor jou doen. Op 1 april werken we een hele dag aan jouw iconische content op het aller eerste business seminar in België. Met een groep gemotiveerde ondernemers werken we actief aan onze business in het kasteel van Brasschaat en leren we over manieren om Iconische content de sales voor jou te laten werken. 

 

Bestel hier je tickets.

Iconic business seminar in het Kasteel van Brasschaat, een volledige trainingsdag met bosslady lunch en goodiebag inbegrepen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *