HOW TO BECOME AN ICONIC INFLUENCER IN BUSINESS

Wees iconisch in jouw business. Durf jij je vaak niet vergelijken met de grote iconen in fashion? En lijkt Chanel en Vogue een ver van je bed show? Wel dan moeten we eens werken aan die mindset. Karl, Anna en Coco hebben op een ochtend ook niet ingepland om tegen de avond een imperium op te bouwen. Ook zij zijn net als jij begonnen uit een passie waar ze iets mee moesten. Ze vonden de drive in hun liefde voor het vak net zoals jij die elke ochtend vindt om naar jouw business te vertrekken. In dit digitale tijdperk merken we dat iconen vaak vervangen worden door influencers. Businessvrouwen beslissen vaker en vaker om een influencer het gezicht van hun bedrijf te laten worden. Op zich niets mis mee als influencer en brandpromotions jouw business zijn. Maar waarom ben jij zelf geen influencer. Waarom stel je zelf niet eens je bedrijf voor? Jij, als ondernemer bent het hart en ziel van je bedrijf. Maar hoe word jij nu influencer voor jouw business? 

Wees uniek. 

De markt van fashion lijkt soms over te lopen. Merken, boetieks en influencers schieten als paddenstoelen uit de grond. En toch is de eindconsument meer zoekende dan ooit. Ze zoeken authenticiteit en iets uniek. Daarom moet jij net je verhaal vertellen. Er zal nooit een betere match zijn met jouw bedrijf dan jijzelf. Ontwikkel je eigen stijl in collecties. Laat ook jouw dagelijkse leven achter de schermen zien. Moet jij op collectie? Neem instastories, laat sneek peaks zien. Ben jij een koffie addict? Deel dit met je publiek. Of ben jij soms tot de late uurtjes bezig op kantoor? Ook dat mag je tonen. Laat gerust zien dat je een echte businessvrouw bent.

Ook belangrijk aan die eigen stijl is dat jij je laat zien als professional. Kies voor specifieke merken die jouw business onderscheiden van anderen. Eindconsumenten zoeken originele stuks en niet het merk dat al in 5 andere zaken in de buurt verdeeld wordt. Zoek net die stuks die jouw stijl helemaal tonen. Want zoals jij zijn  er geen twee, en dat zal uiteindelijk de doorslag zijn dat klanten bij jouw komen kopen.

Ook Matuvu speelt hier op in natuurlijk. Wij zoeken doelbewust naar “onbekendere” merken die wij nieuw kunnen introduceren op de Benelux  markt. We zoeken producten waar de eindconsument nood aan heeft en we zoeken retailers met een sterke eigen stijl die trends als eerste kunnen opvangen en image winkels in Benelux willen worden. Ben jij een echte businesswoman en ben jij het ook beu dat iedereen met dezelfde items rondloopt? Heb jij dan al eens een kijkje genomen bij ons nieuwste merk, Any Di? Dé handtas die in de toekomst de neverfull’s van Louis Vuitton, de Brillants van Delvaux en de Birkin’s van Hermès zal vervangen. Een multifunctionele tas ontwikkeld voor de drukke zakenvrouw who wants it all

Wil jij één van de exclusieve verdelers worden voor Any Di? Contacteer ons voor een afspraak op de showroom of bij jouw in de winkel.

Wil jij graag een icoon worden voor jouw business? Bestel hier je tickets voor ons Iconic business seminar.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *