Deze week starten we met een fashion retailer meeting, en een wel heel erg ambitieuze! Su heeft naast 3 fysieke winkels (Sienna, Sienna & Lois, Sienna & Faye) in de modestad Antwerpen, ook nog eens een zeer succesvolle online shop; Sienna Goodies. Su ademt fashion uit en we waren dan ook heel blij dat we even een fijne business talk met haar konden doen. Benieuwd?

Wie is Sienna? 

Naast 3 fysieke winkels zijn we in 2014 ook online gegaan met onze Sienne e-boutique ; ‘Sienna Goodies’ (www.siennagoodies.com). Deze online shop biedt een cherry-picked selectie van “goodies” uit onze brick & mortar winkels; Sienna, Sienna & Lois en Sienna & Faye. We streven ernaar een dynamische selectie van kleding & accessoires aan te bieden, die onze modegevoelige klanten laten stralen en gelukkig maken. Ook in deze online store gelden dezelfde waarden als in de offline winkels; klantvriendelijkheid, hoge service, transparantie en authenticiteit. Deze waarden staan bij Sienna centraal.

Sienna Goodies

Waarop ligt je focus & hoe ga je om met vernieuwingen in de markt? 

In onze Sienna familie staat happiness centraal. ‘Positive mind, Positive vibes en Positive life” is onze mantra en wordt weergegeven in alles wat we doen. We doen onze business met passie en uiteindelijk hopen we vrouwen te kunnen inspireren om hetzelfde te doen. We willen dat iedereen zich goed, comfortabel en welkom voelt. Het maakt niet uit wie je bent, wat je doet, hoe je er uit ziet. We willen dat je blij bent, glimlacht en beseft dat je gewoon prachtig bent! Het is voor ons een grote uitdaging om onze winkels & webshop relevant te houden ; bieden we iets aan wat voor onze klanten een toegevoegde waarde heeft? Via de verschillende social media kanalen zoals FB, Instagram en mailings proberen we onze klanten constant op de hoogte te houden van onze collecties, maar ook wat er speelt binnen het bedrijf.

Wie zijn je klanten?

Onze doelgroep zijn alle vrouwen die van mode houden, maar er niet hysterisch over doen :-). Er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen in het leven. Maar van mooie kleding en verzorgd voorkomen worden onze klanten wel blij! De leeftijdsgroep is ongeveer 18 – 65 jaar.

Kan je ons al vertellen wat de FW18 trends zullen zijn?

We blijven inzetten op mooie kleuren, zoals paars, okergeel, fushia etc. maar ook op diverse prints. Je gaat ook veel strepen zien in allerlei vormen en maten.

Wat is je grootste uitdaging in fashion retail anno 2018?

  • Onderscheidend zijn van de grote ketens
  • Een dynamische unieke collectie aan te bieden die relevant is voor onze klanten
  • Een optimale winkelbeleving creëren op collectie en service niveau zowel online als in onze fysieke winkel

    Sienna

    Welke plannen heb je nog in toekomst met Sienna? 

    Om de uitdagingen die ik hierboven hebt genoemd zo goed mogelijk aan te gaan en constant scherp te blijven!

Dankje Su voor de fijne business talk! Keep on the great work! 

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *