Heb jij het de laatste maanden ook al ondervonden? Content maken voor de zomercollectie is best lastig als het buiten amper 20 graden is en zo vaak regent. Laat hier echter je verkoop niet door tegen houden. Sales is ook mogelijk als de seizoenen in de war zijn. 

1 Kies voor een productgamma dat je voor elk type weer kan combineren

Door te kiezen voor T-shirts of vestjes kan je via styling je looks aanpassen aan alle mogelijke weersomstandigheden. Een T-shirt draag je gemakkelijk op een shortje als het buiten lekker warm is of op een stoere jeans als het wat frisser is, en zelfs onder een blazer voor een business meeting. Gemakkelijk toch. Zoek jij nog enkele hippe exemplaren? Deze prints van Doctor Fake zijn nog beschikbaar  voor directe levering.  Doctor Fake SS19

 

Hier combineren we het T-shirt op een shortje voor zomer maar draagt Yentl hem ook gewoon door als het frisser is buiten.

 

2 Maak een planning… maar hou je hier niet altijd aan. Ook bij Matuvu maken we een content planning vaak drie maanden vooruit. Dit wil echter niet zeggen dat deze zo blijft. Een content planning moet altijd flexibel zijn. Zorg dat je nog snel kan schakelen in de onderwerpen. Hierdoor is je communicatie veel persoonlijker en vergelijkbaarder. Wij hadden bijvoorbeeld ook vanaf eind mei content over hoog zomer ingepland. Dit hebben wij ook wat moeten aanpassen. Maar met een creatieve touch en een paar kleine aanpassingen hebben we de content laten inspelen op het weer van afgelopen weken.

Heb jij ook soms nog moeite met een content planning te maken of om content te blijven verzinnen? Hou dan Matuvu zeker goed in de gaten want binnenkort launchen we enkele hulpmiddelen voor content op maat. Bij eender welk weer 🙂

En laten we hopen dat we deze avond dit weerbericht op TV kunnen spotten.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *